چگونه میتوانم به شتابدهنده تخصصی فینیکس بپیوندم؟

در همه صورت شما می توانیم به خانواده بزرگ بپیوندید.1-می توانید ایده و استارتاپ خودتان در سایت بارگذاری کنید پس از ارزیابی در صورت واجد شرایط با شما همراه هستیم2-در صورتی که سرمایه گذار هستید از طریق طریق سایت مخصات خود را در سایت ثبت کنید در کوتاه ترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهیم بود3-منتورها، متخصصین و صنعتگران با تجربه جهت پیوستن به خانواده بزرگ فینیکس فرم پیوستن منتورها به شتابدهنده را پر بفرمایید.



حمایت فینیکس از استارتاپ‌ها از چه مرحله ای شروع میشود؟

شتابدهنده فینیکس در تمامی مراحل از ارزیابی یک خطی ایده های نوآورانه تا توسعه بین الملل استارتاپ شما در کنار شما هستیم.



چگونه میتوانم از رویدادها،کارگاه های آموزشی و وبینارهای فینیکس با خبر شوم؟

با عضویت در خبرنامه فینیکس می‌توانید از خبرهای جدید فناوری محور و همچنین زمان و شرایط رویدادها با خبر شوید.



حمایت مالی و سرمایه گذاری روی استارتاپ ها انجام میگیرد؟

پس از اینکه استارتاپ خود را در سایت ثبت کردید،ایده و استارتاپ شما اط سمت تیم تخصصی فینیکس ارزیابی می‌شود.در صورتی که ایده شما تایید گردید با شما تماس برقرار می‌شود و جلسه ای جهت ادامه همکاری برگزار می‌شود.شرایط شلازم به شما اعلام می‌گردد و شما وارد خانواده بین المللی فینیکس می‌شوید و میتواین از مزیت هایی که شتابدهنده برای شما ایجاد کرده استفاده کنید.یکی از این مزیت ها برای استارتاپ‌ها اتصال به شبکه سرمایه گذار داخلی و خارجی فینیکس است.



در صورتی که برای ویزای استارتاپ اقدام کرده باشم نیاز به اصلاح بیزینس پلن، شتابدهی و… دارم.آیا این نیاز من در شتابدهنده تخصصی فینیکس برطرف می‎شود؟

یک استارتاپ موفق باید پتانسیل توسعه در مقیاس جهانی را داشته باشد. یکی از رویکردهای اصلی فینیکس توسعه استارتاپ در مقیاس جهانی است که ماموریت خود را با توجه به تیم متخصص و همچنین همکاری با شرکای تجاری بین المللی خود به نحواحسن انجام داده است.مراحل دریافت اقامت از طریق برنامه مهاجرتی استارتاپ یک فرآیند تخصصی هست که شتابدهنده نقش بسیار مهمی در آن دارد و در حال حاضر تعداد زیادی از  استارتاپ‌های شتابدهی شده توسط فینیکس در مرحله صدور PR هستند.



یک شرکت بزرگ هستیم چند مدتی در سازمان دچار مساله شده‌ایم و قصد حل مساله و نوآوری سازمانی را داریم.آیا شتابدهنده در این زمینه می‌تواند همکاری داشته باشد؟

یکی از دپارتمان‎‌های شتابدهنده فینیکس استارتاپ استودیو هست که متشکل از اساتید برجسته داخلی و خارجی،مدیران با تجربه،کارآفرینان موفق و صنعتگران مجرب هست.مساله با همکاری مدیران شرکت، نیاز سنجی و امکان سنجی می‌شود و در جهت حل مساله و نوآوری سازمانی گام برداشته می‌شود.


  • هنوز سوالاتی دارید که پاسخ داده نشده است؟


با ما در ارتباط باشید

پیمایش به بالا