Refilamente

 

با بازیافت پلاستیک آینده را تغییر می‌دهیم!

سال تاسیس: 2022
تعداد اعضای تیم: 3
موقعیت جغرافیایی: ایران، شیراز

 

LinkedIn: Refilamenter
Instagram page: refilamenter

 www.refilamenter.com

معرفی استارتاپ Refilamenter

در دنیایی که درگیر بحران آلودگی پلاستیک است، استارتاپ Refilamenter توانسته با تولید محصولی خلاقانه، گامی نو در جهت حل این معضل بردارد. این استارتاپ که از سال 2022 فعالیت خود را آغاز کرده، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته زباله‌های پلاستیکی را به فیلامنت برای پرینتر سه‌بعدی تبدیل ‌می‌کند.Refilamenter  با کاهش زباله‌های پلاستیکی و هزینه‌های بازیافت، مزایای قابل توجهی برای جامعه به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، این استارتاپ در بازیافت پلاستیک خانگی نیز انقلابی ایجاد کرده است و این امکان را فراهم می‌کند تا زباله‌های پلاستیکی به راحتی توسط پرینترهای سه‌بعدی برای خلق آثار ارزشمند و مفید، اسباب‌بازی‌ها و موارد مختلف دیگر برای استفاده شخصی و تجاری بکار گرفته شوند. Refilamenter با کاهش هزینه‌های بازیافت در بلندمدت، ایجاد فرصت‌های شغلی خانگی و امکان مشارکت فعال افراد در حفظ محیط زیست، مزایای ارزشمندی را ارائه می‌کند.

اعضای تیم

کامیاب ایرانی

آقای کامیاب ایرانی، با با تکیه بر تجربه و تخصص خود به عنوان بنیان‌گذار و مدیر عامل استارتاپ Refilamenter فعالیت می‌کند. ایشان با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی و مدیریت ساخت و ساز، از مهارت‌های مدیریتی و رهبری بالایی برخوردار است. تجارب و سوابق طولانی ایشان در ساخت و ساز سازه‌های مسکونی و تجاری و ارائه روشی برای کنترل سیستماتیک سازه‌های بتنی به همراه گواهی‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط، گواه تخصص ایشان در این حوزه است. علاوه بر این انتخاب ایشان به عنوان بهترین سازنده استان البرز در سال 2014، توانایی‌ها و تعهدی که در این زمینه دارند را اثبات می‌کند. تلاش‌های آقای کامییاب ایرانی در Refilamenter، نشان‌دهنده تمرکز ایشان بر بهبود فرآیند بازیافت پلاستیک و تولید فیلامنت برای استفاده در پرینترهای سه‌بعدی است.

مصطفی حسن‌زاده

آقای مصطفی حسن‌زاده، با سابقه‌ای درخشان در مدیریت، آموزش و ارتباطات، به عنوان هم بنیان‌گذار و مدیر ارشد بازاریابی (CMO) در استارتاپ Refilamenter فعالیت می‌کند. ایشان فارغ‌التحصیل رشته بیوشیمی و صنایع شیمیایی با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، و MBA از دانشگاه‌های آزاد شاهرود، مسجد سلیمان و تهران است. مهارت‌های مدیریتی، تسلط بر اصول و مفاهیم بانکی، مهارت در بازار سرمایه و ارزهای خارجی، مهارت‌های ارتباطی قوی ، درک سیاسی، مدیریت شخصی و توانایی بالا در رهبری از نقاط قوت ایشان محسوب می‌شوند. آقای مصطفی حسن‌زاده با مهارت‌ها و تجارب خود، نقش کلیدی در موفقیت استارتاپ Refilamenter ایفا می‌کند و با رهبری تیم بازاریابی و ایجاد روابط راهبردی، به افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید کمک می‌کند.

 

علیرضا حبیبی

آقای علیرضا حبیبی، یکی از هم‌بنیان‌گذاران استارتاپ Refilamenter ، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک است و  در طول سوابق حرفه‌ای خود، تجارب ارزشمندی را در زمینه‌های مختلف مهندسی، مدیریت و بازرگانی کسب کرده است. ایشان با تکیه بر تخصص و تجربیات فراوان خود در مدیریت، مشاوره، مهندسی و آموزش، به عنوان مدیر ارشد فنی Refilamenter فعالیت می‌کند و در بهینه‌سازی فرآیندها، ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و ارتقای سطح فنی این شرکت نقش‌آفرین است. تعهد و اشتیاق آقای علیرضا حبیبی به نوآوری و حل مسئله، ایشان را به عضوی ارزشمند برای تیم Refilamenter تبدیل کرده است.

اخبار

  • حضور در رویداد استارتاپی ویکند در تاریخ 13 دی‌ماه 1402

 

  • حضور در کنفرانس شهر هوشمند 1400

  • شرکت در دوره شتابدهی فینیکس

  • حضور در نمایشگاه ایران عمان 1400

  • حضور در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات شیراز 21 آذرماه 1402

Scroll to Top