Cognitive Physiotherapy

همراه با هوش مصنوعی درمانی هدفمند را تجربه کنید

سال تاسیس: 2021
تعداد اعضای تیم: 3
موقعیت جغرافیایی: ایران، شیراز

 

LinkedIn: Cognitive Physiotherapy
Instagram page: cognitive_physiotherapyteam

 

www.cognitive-physio.com

معرفی استارتاپ Cognitive Physiotherapy

استارتاپ “Cognitive Physiotherapy” که از ژانویه 2021 فعالیت خود را آغاز کرده، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرفته، توانسته ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای نوین در زمینه فیزیوتراپی باشد. این استارتاپ از روش‌های نوین، چالش‌های موجود در فیزیوتراپی را از بین می‌برد و با بهبود روند درمان، بیماران را در رسیدن به اهدافشان یاری می‌رساند. “Cognitive Physiotherapy” با بهره‌گیری از الگوریتم‌های (Motion Detection) ، حرکات بیماران را به طور دقیق تجزیه و تحلیل می‌کند و برنامه‌های درمانی شخصی‌سازی شده را برای هر بیمار طراحی می‌سازد.

 همچنین با بهره‌گیری از فناوری‌های (Motion Tracking) و  (Projection Mapping)، دقت برنامه‌های درمانی را به طور قابل توجهی افزایش داده و انگیزه بیشتری برای بیماران در انجام حرکات درمانی فراهم می‌آورد. ارائه برنامه‌های درمانی دقیق و موثر توسط “Cognitive Physiotherapy”، به بیماران کمک می‌کند تا به روند بهبودی را سریع‌تر طی کرده و در مدت زمان کوتاه‌تری به اهداف خود دست یابند.

اعضای تیم

سهیلا دلداری

خانم سهیلا دلداری، بنیان‌گذار و  مدیر عامل استارتاپPhysiotherapy”  “Cognitive ، با تکیه بر تجربه و تخصص خود در حوزه روانشناسی، نقشی کلیدی در توسعه و ارائه راه‌کارهای نوین در حوزه فیزیوتراپی شناختی دارد. ایشان با دریافت مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی از دانشگاه‌های معتبر ایران، به عنوان مدیر و روانشناس در مراکز مختلف مانند مراکز توانبخشی و درمان اعتیاد فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و تجربیات ارزشمندی را به دست آورده‌ است. خانم سهیلا دلداری با گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف در زمینه‌های روانشناسی، مشاوره و درمان و دریافت گواهی‌نامه‌های معتبر از مراکز آموزشی معتبر، توانایی و تخصص خود را در این زمینه‌ها به اثبات رسانده است. تعهد عمیق خانم دلداری به ارائه راهکارهای نوین و مؤثر در حوزه بهبود روانی و اجتماعی، نقش مهمی در پیشبرد اهداف استارتاپ “Cognitive Physiotherapy” دارد و این استارتاپ را به سمت آینده ای روشن رهنمون می‌سازد.

فاطمه عبدالهیان

خانم فاطمه عبدالهیان، هم‌بنیانگذار و مدیر بازاریابی و فروش (CMO) استارتاپ Cognitive” “Physiotherapy، با تجربیات گسترده‌ای که در حوزه‌های مدیریت، بازاریابی و فروش دارد، نقشی کلیدی در پیشبرد اهداف این تیم ایفا می‌کند. ایشان فارغ‌التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی، با سابقه سفرهای بین‌المللی به کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، گرجستان و امارات متحده عربی هستند و بیش از شش سال سابقه فعالیت به عنوان رئیس هیات مدیره در شرکت روانکار صنعت آمیتیس و سمت معاون رئیس هیات مدیره در شرکت فن‌آوران نفت آمیتیس دارند. خانم فاطمه عبدالهیان با تلاش و پشتکار خود، در زمینه‌های مختلف مانند شناسایی بازار هدف، توسعه استراتژی‌های بازاریابی و فروش، ایجاد ارتباط با مشتریان و افزایش سهم بازار، به عنوان یکی از ارزشمندترین رهبران این تیم محسوب می‌شود.

فریده علی‌نیا

خانم فریده علی نیا، هم‌بنیانگذار و مدیر فناوری (CTO) استارتاپ “Cognitive Physiotherapy”، با سابقه‌ای طولانی در مراحل مختلف چرخه توسعه‌ پروژه‌های صنعتی پویا، نقشی کلیدی در پیشبرد اهداف فنی این تیم ایفا می‌کند. ایشان فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد تهران، با تجربه‌های متنوع در زمینه برنامه‌نویسی، از جمله کار در شرکت پاژنگ و کلینیک دارماتولوژی نیل (Nile)، به خوبی با مفاهیم مدیریت پروژه و ارتباط با مشتریان آشنا هستند. خانم فریده علی‌نیا همچنین، تجربیات فراوانی در مدیریت فروش و تبلیغات در کلینیک دارماتولوژی  Nileدارند و هم‌اکنون به عنوان مدیر کل در این کلینیک فعالیت می‌کنند. ایشان با کسب تخصص و تجربه در زمینه‌های متنوعی همچون آموزش انگلیسی، مدیریت پروژه، برنامه‌نویسی سازمانی و طراحی خلاقانه نقش مهمی را در پیشبرد اهداف و رشد استارتاپ Cognitive” “Physiotherapy ایفا می‌کند.

اخبار

  • حضور در رویداد استارتاپی ویکند در تاریخ 13 دی‌ماه 1402

 

 

  • حضور در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات شیراز 21 آذرماه 1402

 

  • حضور در نمایشگاه ایران عمان 1400

 

  • حضور در کنفرانس شهر هوشمند 1400

 

  • شرکت در دوره شتابدهی فینیکس

 

  • گواهی عضویت در انجمن زنان کارآفرین

Scroll to Top