جهانی شدن در دنیای مدرن امروز دیگر رویایی دور از دسترس برای کارآفرینان و بسیاری از مشاغل نیست.تجارت و توسعه بین‌الملل فرآیندی هیجان‌انگیز است. فرآیندی که تاریخی دیرینه دارد و دستیابی به آن همچنان رویای بسیاری از مشاغل و کارآفرینان محسوب می‌شود. در صورتی که این فرآیند به درستی پیش رود، و با توجه به پیشرفت‌های روزافزونی که بشر تا به امروز همواره در حال به دست آوردن آن است، جهانی‌شدن کسب وکارها آسان‌تر از همیشه است. اما این فرآیند شامل چه فاکتورهایی می‌شود؟ معیارهای اصلی که باید در نظر گرفته شوند چه چیزهایی هستند؟ قطعا برای گسترش کسب وکار در سطح بین‌المللی بایستی از فرآیند و شرایط آن کاملا آگاه بود و در صورت نیاز از خدمات مشاوره‌ای سازمان‌های مختلف بهره‌مند شد تا با ریسک کمتر و صرفه‌جویی در هزینه و زمان به نتایج دلخواه خود رسید. شتاب‌دهنده تخصصی فینیکس با ارائه خدمات تخصصی و مشاوره‌ای خود و با بهره‌مندی از اساتید و منتورهای برجسته به رشد و توسعه انواع کسب وکارها در سطح بین‌المللی کمک‌های شایانی می‌کند.

خدمات توسعه بین‌الملل فینیکس

ارائه طرح تجاری بین‌المللی

 احتمالا می‌دانید که ارائه طرح و مدل تجاری برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. البته که برای گسترش کار در سطح بین‌الملل ابتدا بایستی با توجه به شناخت کامل و جامعی که  از بازار و شرایط راه‌اندازی کسب وکار در کشور مقصد به دست می‌آوریم، بتوانیم یک طرح و نقشه تجاری دقیق، جذاب و متقاعد کننده برای ارائه داشته باشیم. خدمات ما در این بخش شامل بررسی و شناسایی فرصت‌های بازار و شرایط و آینده آن، کمک به کسب وکارها در یافتن مناسب‌ترین مکان‌ها برای راه‌اندازی تجارت و ارائه خدمات یا محصول،  و مهمتر از همه طراحی یک مدل و طرح تجاری قدرتمند در سطح بین‌المللی و قابل قبول برای کشور مقصد، می‌باشد.

ثبت شرکت و ثبت برند

هنگامی که توانستید با ارائه یک طرح و مدل تجاری جذاب، کشور مقصد را متقاعد به پذیرش طرح خود کنید برای راه‌اندازی کسب وکار خود در آن کشور نیاز به ثبت شرکت و برند خود دارید . برای ثبت شرکت و برند خود باید از قوانین و مسائل حقوقی آن کشور به طور کامل مطلع باشید. ممکن است که به یک تیم حقوقی برای بررسی و شناخت موانع احتمالی نیاز داشته باشید. خدماتی که شتاب‌دهنده فینیکس در حمایت از انواع کسب وکارها ارائه می‌دهد در راستای تبدیل شدن آن کسب وکار به برندی ارزشمند، با ارزش سهامی بالا در سطح بین‌المللی می‌باشد. خدمات ثبت شرکت و برند شامل برنامه‌ریزی‌های قبل از سفر به کشور مقصد، ثبت قانونی شرکت و اخذ مجوزهای لازم و … می‌شود.

مشاور تجارت بین‌الملل

تجارت در سطح بین‌المللی همواره در حال رشد و شکوفایی است و اقتصاد جهانی به این نوع تجارت بسیار وابسته است. کسب و کارهایی که به درجه قابل قبولی از رشد، ثبات و درآمدزایی رسیده‌اند می‌توانند تجارت خود را در سطوح بین‌المللی نیز گسترش دهند و از مزایای تجارت و توسعه بین‌المللی بهره‌مند شوند. کارآفرینان خلاق و تیم‌های استارتاپی نیز با داشتن ایده و طرح تجاری نوآورانه و مورد تایید کشور مقصد، امکان راه‌اندازی و گسترش کسب و کار در سطوح بین‌المللی برایشان فراهم خواهد بود. برای گسترش کسب و کار خود از تمامی مراحل، شرایط و قوانین این فرآیند بایستی آگاه بود. برای کاهش ریسک و خطرات احتمالی از کمک مشاورین متخصص در این زمینه غافل نشوید و از کمک و تخصص ارزشمند آن‌ها استفاده کنید و گام‌های مطمئن‌تری بردارید. شتاب‌دهنده فینیکس با ارائه مشاوره در زمینه‌های فنی، تخصصی و بیزینسی کسب و کارها را از ابتدا تا انتها راهنمایی و مشاوره می‌کند.

ویزای استارت‌آپ

کشورهای پیشرفته به‌ منظور جذب کارآفرینان خلاق که توانایی راه‌اندازی کسب و کارهای نوآورانه و مقیاس‌پذیر با قابلیت رشد سریع را دارند، ویزای استارتاپ را به آن‌ها ارائه می‌نمایند. این ویزا می‌تواند امکان به دست آوردن اقامت دائم را برای کارآفرینان فراهم کند. برای دریافت این ویزا و گسترش کسب وکار در سطح بین‌المللی، بایستی بتوانید با ارائه یک طرح تجاری حساب شده و قوی کشور مقصد را متقاعد به پذیرش طرح نمایید و همچنین ثابت کنید که طرح شما طرحی ارزش‌آفرین و سودآور است و موجبات توسعه اقتصادی کشور مقصد را نیز فراهم می‌کند. بسیار مناسب است تا در این مرحله از نقش پررنگ شتاب‌دهنده‌ها در پشتیبانی و حمایت از کسب وکارها صحبت کنیم. شتاب‌دهنده‌ها با بررسی و آزمایش ایده‌ها احتمال اجرایی شدن و موفقیت آن‌ها را تخمین می‌زنند و در صورتی که آن ایده را موفق تشخیص دهند با حمایت‌های متنوع خود کسب وکارها را به سرانجام رسانده و حامی آن‌ها در تمام مراحل خواهند بود.

خدمات 360درجه توسعه ایده در مقیاس جهانی با فینیکس تجربه کنید

شتابدهنده تخصصی فینیکس متشکل از تیم تخصصی در داخل و خارج از کشور همواره تلاش کرده است استارت‌آپ‌ها در سطوح مختلف حمایت کند که در نهایت بتوانند مسیر رشد خود در مقیاس‌های بیشتری طی کنند.با توجه به آینده نامعلوم استارتاپ‌ها و برای پایداری در بازار کسب‌و‌کار باید تمامی مراحل زیر نظر تیم متخصص و حرفه‌ای انجام گیرد.فینیکس در این مسیر پرچالش استارت‌آپ‌ها را با ارایه صفر تا صد خدمات همراهی می‌کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر با 91007733-021 با مشاورین فینیکس در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا