همکاری با مشاورین مهاجرتی

هرچند فعالیت‌های استارتاپی در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است و بسیاری از جوانان و کارآفرینان ایرانی را به سمت خود جذب کرده، اما بعضی شرایط نامساعد موجود در ایران موجب شده تا بسیاری از افراد و تیم‌های استارتاپی برای دستیابی به امکانات و شرایط بهتر، به فکر گسترش و اجرای طرح تجاری خود در کشورهای توسعه یافته از طریق دریافت ویزای استارتاپ باشند. اما اخذ این ویزا به میزان توانایی افراد در ارائه یک طرح تجاری قوی و خلاقانه در جهت متقاعد کردن کشور مقصد به پذیرش و حمایت از آن طرح تجاری‌، بستگی دارد. بسیاری از مشاورین و وکلای مهاجرتی از پذیرفتن پرونده‌های استارتاپی به دلیل پیچیدگی‌ها و ماهیت نامعلوم و پر ریسکی که استارتاپ‌ها دارند، صرف‌نظر می‌کنند، چرا که احتمال اینکه تمامی مراحل به خوبی پیش نرود پرونده استارتاپی ریجکت شود، زیاد است. برای اینکه تمام مراحل دریافت ویزای استارتاپ به خوبی پیش برود، پشتیبانی و نحوه حمایت شتاب‌دهنده‌ها در اخذ ویزای استارتاپ بسیار حائز اهمیت است. رویکرد اصلی شتاب‌دهنده فینیکس در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و کمک به رشد و توسعه بین‌الملل آن‌ها می‌باشد. ایده و طرح تجاری شما در شتاب‌دهنده فینیکس مورد ارزیابی همه جانبه قرار می‌گیرد، بهینه‌سازی‌های لازم توسط متخصصین ما در این حوزه انجام می‌شود و در نهایت به طرحی ایده‌آل و قابل قبول برای ارائه به کشور مقصد تبدیل می‌شود.

مزیت‌های همکاری با شتاب‌دهنده فینیکس

شتاب‌دهنده فینیکس به واسطه تفاهم‌نامه‌هایی که با شتاب‌دهنده‌های خارج از کشور دارد، به شرایط و چارچوب‌های موجود در حیطه تجارت بین‌الملل آگاه بوده و با افراد متخصص در این زمینه‌ها همکاری متقابل دارد. ازین رو توانایی این را دارد که پرونده‌های استارتاپی را با خیالی راحت‌تر پذیرفته و به موفقیت برساند.
شتاب‌دهنده فینیکس از صفر تا صد اخذ ویزای استارتاپ همراه شماست و شرایط به دست آوردن ویزای کار و اقامت دائم کشوری بی‌نظیر مانند کانادا را فراهم می‌کند.

پیمایش به بالا