همکاری با اکوسیستم استارتاپی

رشد خود را تسریع کنید و با پیوستن به خانواده بزرگ فینیکس بدون محدودیت جغرافیایی در مسیر رشد پیش برید.همکاری ما یک رابطه برد-برد است.

اکوسیستم استارتاپی

می‌توان گفت با شروع یک استارتاپ و یا فعالیت در این حوزه برای موفقیت باید وارد یک اکوسیستم شوید و با افراد مرتبط در این حوزه شبکه سازی کنید.

این اکوسیستم متشکل از مجموعه‌ای از افراد و نهادهای مختلفی است که حضورشان برای شکل‌گیری، رشد و پایندگی زیست بوم استارتاپ‌ها ضروری است. این افراد و نهادها شامل مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها، شبکه سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، فریلنسرها، مشاورین و منتورها و … می‌شوند که همگی با رویکردی مشترک در جهت ایجاد بستری فعال و پویا برای شکل‌گیری و فعالیت کسب و کارهای نوپا، تلاش می‌کنند و به عنوان مکمل و پوشش دهنده یکدیگر عمل می‌کنند. شتاب دهنده فینیکس نیز ازین قاعده مستثنی نیست و در این راستا مشغول به فعالیت و حمایت از فریلنسرها، کارآفرینان و استارتاپ‌هاست؛ تا بدین ترتیب و از طریق این هم افزایی به افراد حاضر دراین اکوسیستم کمک کند تا به اهداف والاتری برسند.

یکی از اهداف تیم فینیکس همکاری با فریلنسرها است. تیم فینیکس بر آن است تا با در اختیار گذاشتن فضای اشتراکی به فریلنسرها، به آن‌ها کمک کند تا بتوانند در محیط گرم و صمیمی به کار و فعالیت بپردازند و با قرار گرفتن در این اکوسیستم شبکه‌سازی گسترده‌تری داشته باشند، در کسب وکار خود قوی‌تر عمل کنند و در نهایت با افزایش علم و تخصص خود بتوانند در جهت همکاری با تیم فینیکس نیز گام بردارند.

به خانواده بزرگ فینیکس بپیوندید

شتاب‌دهنده فینیکس نیز در جهت ایجاد همکاری و تعاملات همه‌جانبه با تمام بازیگران این اکوسیستم گام برداشته و رابطه‌ای برد-برد را بنا نهاده است.

پیمایش به بالا